מילים חמות

הבית שאנו מקימים, מביא לקהילה רוח חדשה, רוח של שילוב האחר, קבלה ותקווה…

דורון מרום, יו"ר העמותה

הצטרפתי לעמותת בל"ב רעננה לאחר שהבנתי את כוונות משתתפיה ואת רצינות עבודתם. כמי שהשתתף בעבר בהקמת עמותות חברתיות, נוכחתי כי העמותה צעירה, אך אפקטיבית מאד בעשייתה. כאזרח, חשוב לי לתרום את תרומתי לדיון, ובעיקר לעשייה, המגדירים את תפקידנו אל מול החלשים בחברה. כאב לילד פגוע, חשוב לי לדעת שכשאזדקן, ולאחר מותי, יהיה מי שידאג לבני לכל צרכיו, יתחשב בקשייו, ויכסה אותו בלילה במקומי. פרויקט הדיור שאנו מקימים הינו חלוצי, ואני גאה להיות שותף לעשייה החברתית הייחודית של עמותת בל"ב רעננה. לכן לכבוד הוא לי להזמין גם אתכם: בואו והצטרפו למאמצינו, ויחד נשנה מציאות חסרה, ונסייע בשיפורה.

לורי גולדברג, הנהלת העמותה

שמי לורי גולדברג, ואני נמנית על מייסדי עמותת ההורים בל"ב רעננה. הצטרפתי לעמותה כדי לסייע בבניית בית עבור ילדים כמו בתי ליאורה, שנולדה עם תסמונת רט, והתמודדה כל ימיה עם קשיים מורכבים. אלא שבאביב 2015, בהיותה בת 14 בלבד, הלכה ליאורה שלנו לעולמה, והותירה בלבנו חלל גדול. היום, אף על פי שבתי לא תזכה ליהנות מהבית שאנו בונים, חשוב לי מאוד להמשיך בפעילותי בעמותה. אני ממשיכה במלאכה למען חבריה של ליאורה, הזקוקים כל כך למגורים המותאמים לצורכיהם, בתוך הקהילה המחבקת, סמוך להוריהם ולמשפחותיהם. בשם ילדינו כולם, ובשמה של בתי האהובה ליאורה ז"ל, ולזכרה, אני פונה כעת לכולכם: אנא עיזרו לנו לבנות את הבית החשוב והמיוחד הזה, הספוג כולו ברוחה של ליאורה - רוח של אור ואהבה, נתינה ותקווה.

אלכס דולבי, הנהלת העמותה

אני אלכס דולבי, איש עסקים תושב רעננה, ממייסדי עמותת בל"ב רעננה. לפני זמן לא רב נדרשה משפחתי להתמודד עם בעיה כואבת: חיפשנו מגורים עבור בתנו, נערה מתוקה וחייכנית עם מוגבלות שכלית התפתחותית. ומכיוון שבקהילתנו לא היה באותה עת מענה המותאם לצרכיה, מצאנו פתרון במקום אחר. התנסות זו העצימה את המודעות שלנו לחשיבות יוזמתנו ופועלנו בעמותת בל"ב רעננה. היום, לאחר שנים של מאמצים, אנו, חברי העמותה, רואים בגאווה ובסיפוק כיצד פרויקט הבית בקהילה קורם עור וגידים. הליכי התכנון כבר בעיצומם, ואנו חשים שהבית הזה יהיה הרבה יותר מבטון, לבנים וקירות. הבית שאנו מקימים מביא לקהילה רוח חדשה, רוח של שילוב האחר, קבלה ותקווה. אני מזמין אתכם לתת לנו יד, ולהיות שותפים ביוזמה החברתית החדשנית שלנו.